All 46 movie Reviews


How Tupac Was Murdered. How Tupac Was Murdered.

Rated 3 / 5 stars

What's funny is that flash WAS made 12 years ago! This is one of those disney-vault style releases... Classic.

Wish you had made it a true update tho. New animation at least.


People find this review helpful!

Cooper the Creeper Cooper the Creeper

Rated 5 / 5 stars

LOL! That was the first flash movie in a month that has made me laugh out loud! Excellent work sir. The quality of the writing and the voice acting really shines through. Keep it up!



Bro'kemon Bro'kemon

Rated 2.5 / 5 stars

Soooo, no one else sees the racism but me?



Minecraft: TNA Part 5 Minecraft: TNA Part 5

Rated 5 / 5 stars

wow, that actually got me.

I actually cringed a little bit. Good job there.


People find this review helpful!

The Devil of New Haven The Devil of New Haven

Rated 3.5 / 5 stars

nice atmosphere

I like the way you set it all up. the animation was really slick and you colored it really nicely. needs better voice acting and some better writing too.

lmao @ "it's... gone!"

I doubt that a real person would react that way. :) Good work otherwise.



eating eating

Rated 3 / 5 stars

nice job

this flash was wierd but i liked it. just a few technical issues. the chewing sound didn't sync with the animation after a while, and the general timing was a bit drawn. at one point i thought it was over because nothing was happening. overall it was a good shot. keep it up.



-Love at First Sight- -Love at First Sight-

Rated 5 / 5 stars

i really liked it

music was good. animation was good. and it was valentine's day themed! who can't love that?!



White Ninja's Revenge White Ninja's Revenge

Rated 4 / 5 stars

haha

i loved the music. try farting to the beat, it kinda throws things off. lol good job!


MegaPwnage09 responds:

McDonalds!!!


FAUX - Chapter 1 FAUX - Chapter 1

Rated 3.5 / 5 stars

good

i liked the comic style but i still wanted to see some more animation. voices would be great. the reading, while it added to the comic feel of things, was a bit distracting. the musical score was excellent. great use of color. great storytelling. keep it up.



Internet Club: The Movie Internet Club: The Movie

Rated 1.5 / 5 stars

hmm

i like the music. the spinning logo thing is smooth. but um, nothing happens... i can't get past that.

keep working.


People find this review helpful!